Müşteri Memnuniyeti Politikamız ve Belgemiz
Faaliyet gösterdiğimiz “elektrik dağıtım” sektöründe,
Müşteri memnuniyeti politikamızın temelini oluşturan “Müşteri Odaklılık” anlayışıyla; müşterilerimizin talep ve şikayetlerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici olarak çözüme kavuşturmak,
Müşteri memnuniyet hedefine ulaşmak için müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığını, çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını ve yaratıcılığını destekleyerek kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlayarak “Müşterinin Memnuniyetini” en üst seviyede tutmak,
Müşteri talep ve şikâyetlerini ele alma sürecinde; politika ve hedefler oluşturulurken mevzuat uygunluk yükümlülüklerine dayalı şartları sağlamak, personelimizi ve müşteri beklentilerini dikkate alarak sürekli iyileştirmek,
Müşterilerimizin sadece taleplerini değil beklentilerini de karşılayarak; sunulan hizmet kalitesinin üst düzey beklentilere cevap verebilecek seviyeye ulaştırmak.